maandag 21 augustus 2017

Vergeet-me-niet

Sommige mensen lopen een tijdje op je pad mee, maar na verloop van tijd moet je toch afscheid van elkaar nemen. Ook bij de Aardbeien is dat natuurlijk het geval, en wat kun je dan beter doen dan een herinnering weggeven in vilt?

Als bedankje voor alle begeleiding maakten we daarom een zeer toepasselijk bloemenkind: een vergeet-me-nietje. Het is een al wat ouder patroon van atelier Merijntje (bestaat dat atelier nog?), maar zoals jullie zien kun je ook van een oud patroon prachtige popjes maken. Trots staat het Vergeet-me-nietje in het groen:


Vergeet-me-nietje
ontwerp Merijntje
juli 2017

Met alle regen van de afgelopen tijd, was dat echter niet de beste plek. Daarom wilde ze ook nog wel even binnen poseren:

Vergeet-me-nietje
ontwerp Merijntje
juli 2017
En nu maar hopen dat ze haar naam eer aan doet!

Geniet van jullie herinneringen!
De Wilde Aardbeien

2 opmerkingen: